آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵
مرگ مشکوک زن جوان پس از کتک‌کاری با شوهر 
بازدید:۷۷۳
صد آنلاین | زن جوانی پس از کتک‌کاری با شوهرش در یکی از محله‌های جنوب تهران به طرز مشکوکی به کام مرگ رفت. تحقیقات درباره این حادثه تا اعلام نظریه پزشکی قانونی در خصوص علت اصلی مرگ زن جوان ادامه دارد. 
کد خبر : ۱۱۹۳۶۷
 
به گزارش صد آنلاین،   چند روز قبل تیم پزشکی اورژانس تهران با اداره پلیس تماس گرفت و مرگ مشکوک زن جوانی را در خانه‌اش اعلام کرد. 
 
 
 
 
با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری خلیج فارس به محل حادثه در ساختمان مسکونی در یکی از خیابان‌های محله خلیج فارس اعزام شدند. مأموران داخل خانه با جسد بی‌جان زن جوانی روبه‌رو شدند که آثار کبودی‌های روی بدنش حکایت از آن داشت وی به احتمال زیاد بر اثر ضرب و جرح به قتل رسیده‌است. بنابراین حادثه به قاضی محسن اختیاری، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر داده‌شد و وی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. 
 
 
 
 
بررسی‌های تیم جنایی نشان داد ساعتی قبل شوهر زن فوت شده با اورژانس تماس می‌گیرد و برای نجات جان همسرش درخواست کمک می‌کند، اما وقتی تیم پزشکی اورژانس به محل حادثه می‌رسند، متوجه می‌شوند زن جوان به دلایل نامشخصی فوت کرده‌است. از آنجایی که آثار ضرب و جرح روی بدن زن جوان، مرگ وی را مشکوک کرده‌بود، تیم جنایی در نخستین گام از شوهر وی تحقیق کردند. 
 
 
 
 
 ادعای عجیب 
متهم در ادعایی گفت: «ساعتی قبل وقتی از سر کار به خانه آمدم، دیدم همسرم پروانه بی‌هوش داخل پذیرایی افتاده‌است و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم، اما متأسفانه وقتی اورژانس رسید و همسرم را معاینه کرد، متوجه شدیم فوت کرده‌است. من خبر ندارم آثار کبودی‌های روی بدنش در جریان چه حادثه‌ای رخ داده‌است و احتمال می‌دهم زمانی که بی‌هوش شده روی زمین افتاده و بدنش کبود شده‌است.»
 
 
 
 
 درگیری با کمربند 
در حالی که مرد جوان ادعا می‌کرد در جریان آثار ضرب و جرح همسر فوت شده‌اش نیست، مأموران در بررسی‌های میدانی و تحقیق از همسایه و بستگان دریافتند پروانه با شوهرش اختلاف داشته و بار‌ها با هم درگیری و مشاجره داشته‌اند.
 
 
 
از سوی دیگر مأموران در تحقیق از فرزندان خردسال پروانه متوجه شدند صبح روز حادثه قبل از اینکه به مدرسه بروند، شاهد درگیری مادر و پدرش بوده و دیده‌اند که پدرشان مادرشان را با کمربند کتک زده‌است. با به دست آمدن این اطلاعات، مأموران دوباره از شوهر پروانه تحقیق کردند. وی در ادعایی گفت: «من و همسرم اختلاف داشتیم، اما اختلاف ما آنقدر جدی نبود که بخواهم او را به قتل برسانم. صبح روز حادثه با هم مشاجره کردیم و وقتی عصبانی شدم او را با کمربند کتک زدم و بعد هم به محل کارم رفتم. وقتی به خانه برگشتم، همسرم در حال جاروبرقی و نظافت خانه بود و فرزندانم هم از مدرسه به خانه برگشته بودند که ناگهان حال همسرم بد شد و او مقابل چشمان من و فرزندانم روی زمین افتاد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم تا جان همسرم را نجات دهم، اما پروانه فوت کرد. من احتمال می‌دهم او پس از درگیری با من عصبانی شده و دارو مصرف کرده‌است و من در مرگ او دست ندارم.» در ادامه بازپرس جنایی دستور داد جسد زن فوت شده برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
 
 
جوان
 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها